torsdag 19. november 2009

Bordet é snudd

Gabrielle Leithaug
<3



Det esje lenge siden, at vi hang ut hele tiden,
Du va jo den beste eg viste om,
men eg vet isje ka som skjedde, eg kan neste sikkert vedde på at ble redd, så stakk eg av.

Om eg bare, hadde vist, at eg egentlig tok feil.

Refreng:

Bordet e snudd, det esje lenge meg det e du, som har funnet ut det eg sa, om at du isje e god nok for meg.
Bordet e snudd, det esje lenge meg i din hood, nei det e en annen jente.
Nei no esje eg lengre god nok for deg

No e det isje mer å gjøre,
det e isje mer å føre, du har jo en annen,
kem hadde trodd,
at det var eg som skulle være, dn som isje tok affære, no kan eg bare glemme, meg i din hood.


For om eg bare hadde vist, at eg egentlig tok feil.


Bordet e snudd, det esje lenge meg det e du, som har funnet ut det eg sa, om at du isje e god nok for meg.
Bordet e snudd, det esje lenge meg i din hood, nei det e en annen jente. Nei no esje eg lengre god nok for deg
yeiihihihiii..




(Eg prøve å skrive teksten fra sangen hennes "Bordet é snudd". Eg blei heilt hekta på den!)


Link:

Gabrielle Leithaug - Bordet é snudd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar