torsdag 19. november 2009

:)

Ja, da er det veldig lenge siden jeg har blogget... Har egntlig veldig lite tid til det. Er veldig mye skole arbeid ... Tungt å gå på påbygging. Så her er et bilde av den søte klassen min :)

Ellers så går det veldig mye i musikk for tiden, prøver å lage sanger.. Men det blir bare tull.. hihi...




Jaja, vinteren kommer vel snart å tar meg hardt. Fytti grisen så kaldt det er her på Voss, og kaldere skal det bli.. har allerede laget årets snømann 0_0. Morro det vel. Får alltid noe ut av å sitte barnevakt vet du, det lønner seg =)









jeg har vært i en del bursdager og sett et par brae filmer :) Kan anbefale "big Stan" selv om den egentlig begynner å bli litt gammel nå =) Og jeg ELSKER "menn som hater kvinner" og " jenta som lekte med ilden".. .. ^_^



Et søtt bilde av meg og min kjære <3


sååå, nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å blogge igjen. Bare for morro skyld. Men bare når jeg har noe å formidle da kanskje...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar